kärlek vid första ögonkastet.

jag och min smabo satt och diksuterade kärlek, eller ja kärlek av olika slag.
för jag har alltid sagt att jag inte tror på kärlek vid första ögonkastet men jag har fått ändra mig om den åsikten. för första gången jag såg nova så var det kärlek och jag tror att dom flesta föräldrarna känner så .
så min nya uppfattning är att jag tror på kärlek vid frsta ögonkastet när man får se sitt barn.
det lilla barnet man burit på och fött.

annars tror jag att äkta kärlek måste växa fram.

Kommentarer
Postat av: Maddo

Klart man kan bli kär vid första ögonkastet! Men behålla kärleken kräver ett arbete tillsammans! Kramar! :)

2009-05-16 @ 15:48:09
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0