Använd kondom så slipper du bli vuxen.

Det var så här att jag och min snorunge kompis satt och diskuterade ålder och när man blir vuxen ( ta snorunge med stor nypa ironi  hon e nästan lika gammal som mig)  iaf hon påstod att jag var gammal, eftersom jag och elias hade ett uttlägg att på våran tid fick man faktiskt röka på krogen. dom hann sätta stopp för det innan pompis han komma in p krogen .. där av hennes unga ålder.
men så fick jag höra att jag var en kärring,, då försökte jag kontra med att jag vart tvunegn att växa upp och bli vuxen för novas skull..
och ni tror inte att pompa slänger rakt i ansiktet på mig ;
 - Använd kondom så slipper du bli vuxen..

tack för dom kloka orden ,,, men det  var lite försent .. HAHA

Kommentarer
Postat av: snorungen

AHAHAHAHA JAG STÅR FAST VID DE JAG SA :P

2009-04-30 @ 16:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0