denna försäkrings djungel

kan ju bara ta och inleda detta inlägg med att försäkringar är ju inte det lättaste att förstå sig på.
som ni flesta vet så hålelr vi på att kolla bil och vi har hittat ett par intressanta. men då kommer det ju till försäkringen den e ju svindyr. inte har jag råd att lägga ut så mycket pengar på en försökring som man sällan nyttjar men man måste ha. då kan jag göra betydligt mycket roligare saker för dom pengarna.

visst försäkringar är bra att ha jag har inget emot dom fast det är synd att dom är så otroligt dyra så att man måste avstå från att köpa saker för att man inte kan försäkra dom. det tycker jag är fel och väldigt synd.
jag saknar att ha bil inte för att jag körde mycket utan för att ha möjligheten att kunna köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0