känner en glöd igen

yes äntligen känner jag en lust att fortsätta med mitt lilla projekt jag håller på med. har börjat skissa så nu är det bara färg och målar tid jag behöver sen så ska nog det mesta vara klart inom kort tid. ska bli skönt att kunna få färdigställa hatar nämligen när dte är halvdant plus när det tar lång tid för då tappar jag glöden.
övrigt så har jag varit hos läkaren idag blev några hundralappar fattigare men hoppas att detta kan hjälpa mig annars vet jag då inte vart jag ska ta vägen? flytta till grönland? ja det kanske inte skulle var en dum ide.

helgen som var fick bjuda på mycket skratt och skoj hade vi synd bara att det gick så fort hade gärna haft så några dagar till.tack för en minnes värd helg.
bil letandet fortsätter det är ju inte det lättaste detta med bil finns mycket man vill ha men inte allt för mycket vill man ju betala. men men ska ta och fortsätta på min vägg nu när lillan ligger och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0