Livet så här långt

Kommer att fortsätta här.
för nu har jag tagit steget och bytt blogg denna blogg kommer förhoppningsvis inte bli lika svammlig som den andra, för det var mycket det som gjorde att jag tappade tråden.
så kommer att bli ett och annat här min förhoppning är att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder eftersom jag har börjat komma igång med lite foto igen --- äntligen.
men iaf hoppas att ni vill fortsätta att följa mig här. ska försöka att behålla tråden livet så här långt för detta är min väg min saga mitt liv                                                            



.                                            


Kommentarer
Postat av: Maddo

Härligt gumman! Detta kommer bli så himla bra!! =) Kramar i massor!

2009-04-27 @ 20:34:24
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0