Ångesten kryper fram när jag minst annar det..

ja nu ligger det till så här att jag ska börja jobba på måndag, själva tanken får  mig att börja gråta jag känner att jag vill vara hemma betydligt längre med min lilla bebis. kommer vara tungt första dagen jag vet att denna inställning inte gör det lättare och att folk kanske har värre problem än så. men detta är mitt problem just nu.
ibland är det bra att få vara ego och tänka på sig själv bara det inte händer för ofta och idag är det en sån dag.,
dock så vet jag att jag har alldeles för mycket att göra för att kunna sitta här och känna ångest, det värsta är att ångesten offtast kommer när jag inte alls förväntar den. bara från tommaintet löses kommer den fram över småsaker.


övrigt idag så är det himla fint väder ska ta mig ut och promenera var tanken sen ska jag även grejja här hemma eller ja rättare sagt håller jag på att grejja här hemma.
ska rita lite fler figurer och förhoppningsvis kunna börja måla idag . tvättar förfullt behöver egentligen diska men det blir prio sist ...
ja ungefär så ser min dag ut ,, vad ska ni göra för roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0