träning och sund mat håll det för er själva.

nu känner jag att jag behöver en paus från ALLT speciellt allt detta snack om träning och sund mat, jag orkar inte längre självklart vill jag träna självklart vill jag äta nyttigare men av egen vilja.
just nu så pratar alla runt omkring mig om att träna massa och att äta nyttigt. så detta känns mer som ett tvång än en motivation . så nu orkar jag inte . så vill ni prata träning eller nyttig kost så får ni hitta någon annnan att prata med för jag mår bara dåligt av att höra allt.
och jag har rätt att få må bra inte bara ha ångest och känna mig som en uppblåst elefant för att dom i min närhet har blivit hälsofreak och träningsnarkomaner.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0