musiken i mina öron..

Jag har som ni säkert känner till sen tidigare lättare att uttrycka mig i musik än i ord. att musiken är som terapi för mig..
känner just nu att det finns så sjukt mycket bra musik som gör mig glad.
så nu vill jag ha min mp3 så jag får lägga in alla dessa bra låtar .
är en otrolig blandning men så är jag inte den andra dagen lik den första.

sen läste jag min kompis maddos blogg om färger. fick mig smått att skratta för mig själv eftersom vi ska börja måla om här hemma. var mycket intressant att läsa även om jag inte lägger så mycket vikt i det . jag älskar färger och dom har alltid varit en del av mitt liv.
som tur är så får jag ganska fria tyglar i färger som jag gillar. så vardagsrummet kommer att bli helt suveränt sen så är lägenhetn som jag vill ha om man bortser från möbler och golv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0