uppdateringar

vi hade ett litet samtal igår om detta med att uppdatera sina bloggar. och vi konstaterade att man klagade på folk som inte uppdaterade trots att man var lika dålig själv på att göra det,
lite dubbelmoral men så var iaf falet.

var nere på gekås och handlade loss igår tog även en sväng på panduro,,droool vad mycket jag ahde kunnat köpa men det blev bara lite ska in på vanliga panduro och köpa några stämplar som jag har sett. som jag känner att jag bara måste ha.

jobbade idag gick helt okej imorgon blir det livräddning och pilates.. känns bra ska verkligen komma igång med min träning nu plus att nu har jag ju införskaffat mig en egen yoga matta surt bara att dom lila var slut.
det var allt för mig nu ska jag njuta av en trevlig lördag kväll med min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0