fast i det förflutna

hade en massa sakker i huvudet som jag kände att jag ville skriva ner, men nu när jag sitter här är allt som borta.

har suttit och kollat runt lite och kan säga att jag börjar få upp ögonen för saker och ting få ett annat perspektiv.
så med denna insikt gör dte mig väldigt ledsen när jag märker att många är fast i det förflutna, ältar massa saker om och om igen . har svårt att släppa taget.
tar upp saker som var för jätte länge sen bara för att få uppmärksamhet och värka märkvärdig., släpp taget människa du är inte bättre än alla.
vi andra har gått vidiare gör det du med. innan du vaknar upp och inser att livet är förbi.
för tyvärr så är det den bistra sanningen att du är verkligen fast i det förflutna, och du skriker efter uppmärksamhet men ingen orkar ödsla energi att ge dig det för det är samma visa om och om igen. väx upp världen kretsar inte kring dig. tror att du skulle må bättre om du insåg det.
och ännu bättre om du insåg hur folk ser på dej och hur du behandlar andra,. vi ska föreställa förebilder vi kan inte behandla folk hur som helst vi går inte lågstadiet längre.
visa folk respekt så kanske du får någon respekt tillbaka,
för som du håller på just nu funkar inte i längden du sjunker lägre för varje dag som går, dina desperata rop på uppmärksamhet funkar inte längre för folk har fattat vad du går för.
så med detta vill jag bara säga att jag hoppas att du vaknar upp och inser att du måste gå vidare annars kommer du stå där själv en dag . för då har du förlorat allt.
folk är faktist less på att ge dig fler chanser.
du har haft ditt roliga nu är det dax att du tar konsekvenserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0