uppdatering

oj känner verkligen att det var väldigt länge sen jag uppdaterade här,, fy skäms mig.
men iaf i måndags var det ullred som gällde med johan ,nova, faster britt och maddo..
en sån där spontan grej som jag bara älskar att  göra.
blev lite shopping bara men det e ju snart semester så det är ju en fördel om man har kvar lite pengar då.

tisdag slutade på akuten med lättare hjärnskakning,

onsdagen spenderades med elin.
och så fick jag ett sms på kvällen så idag har jag träffat MissY hur trevligt som helst synd bara att det blåste, men vi satte oss iaf på ett cafe på avenyn och pratade om allt mellan himmel och jord, och det roligaste av allt hon ska oxå till power meet i västerås så nästa gång träffas vi där det ska bli så otroligt skoj..

vi hann kolla en hel del i affärer oxå.. älskar verkligen att bara gå unt och snacka och kolla runt så med nadra ord så blev det en toppen dag .

Kommentarer
Postat av: missy

Ja det va verkligen roligt att ses idag. Det är så otroligt lätt att prata med dig och jag tycker du är en underbar person.



POWER MEET- HERE WE COME ;)

hihi

2009-06-04 @ 23:07:49
URL: http://www.me-my-precious.bloggagratis.se
Postat av: Maddo

Åh, vad söt du är! :) Men det vet du redan! ;) Kraaam

2009-06-09 @ 18:45:33
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0