ledsen att göra er besvikna men jag är inte perfekt..

.. jag vet att detta kommer som en chock för er, men jag kan inte längre dölja sanningen.

känner mig aningens små dryg idag blandat med en massa tårar. ska nämligen börja jobba imorgon och har aldrig varit ifrån nova en hel dag. vet att detta kansk elåter som ett väldigt unket problem för vissa men för mig känns det så. eftersom hon är den som gör att jag orkar kliva upp.

nej men så vad händer idag då,, just nu har jag ingen aning har kommit en ganska bra bit på mitt projket så bli inte förvånade ifall ni får se någon bild här framöver.
känner att detta kommer att bli ett kort inlägg har inte tid att sitat här.

men nu ska jag gå och glänsa med min skönhet någon annan stans.

Kommentarer
Postat av: ida

Tack så mycket, längtar massor till flytten.

Nej men se där ja. maddo har skvallrat om att du skulle byta blogg, å nu va de visst klart:)



Hur har det gått på jobbet idag? Förstår verkligen att det måste va tungt att gå ifrån Nova. Usch hemsk tanke faktiskt. Men du klarar de! Hoppas allt gått bra. krama

2009-05-04 @ 19:33:13
URL: http://idapersson.se
Postat av: Maddo

Kram på dig gumman! Förlåt att jag inte varit inne här, har bara inte orkat läsa bloggar. Ses snart?

2009-05-16 @ 15:49:27
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0